Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

Ένα μικρό ψάρι!!!


Το ψάρι, λένε, μεγαλώνει ανάλογα με το μέγεθος του ενυδρείου που το βάζεις. Το δικό μου ενυδρείο, πάντως, έχει αρχίσει και μου φαίνεται μικρό. Θέλω να κάνω την αλλαγή. Να αλλάξω την καθημερινότητά μου και να αφεθώ σε ένα παραμύθι. Αλλά είμαι ένα ψάρι μικρό. Την πυξίδα μου δεν ξέρω που την άφησα την τελευταία φορά. Και σε ένα νέο ενυδρείο μπορεί και να χαθώ. Μπορεί το νερό του να είναι κρύο και να μην μπορέσω να συνηθίσω τη θερμοκρασία. Αυτήν την εποχή δεν βάζω στόχους. Δεν θέλω να βάλω γιατί φοβάμαι. Δεν ξέρω τι θα αλλάξω με τη νέα χρονιά. Ανήκω στη "σχολή" που μετράει το έτος από Σεπτέμβρη μέχρι Αύγουστο. Φέτος, όμως, είναι διαφορετικά. Επιζητώ μια αλλαγή... Είναι αυτή η αναβλητικότητα που με κυριεύει...

2 σχόλια:

xristos είπε...

Αγαπητή Σάντυ, για να επιβιώσει κανείς σε καινουργιες συνθηκες και αλλο περιβαλλον,θα πρεπει να βασισθει στα βιωματα του, τις εμπειριες του,και μέσα απο τα λάθη του να χαράξει τη νέα του πορεία, διαμορφώνοντας ο ιδιος τους όρους και τις προυποθέσεις.Όμως,ξέρεις τα ψάρια έχουν πολύ μικρή μνήμη θυμούνται μόνο τα τρία τελευταία λεπτα.Για αυτό φρόντισε γρήγορα να μεταλαχθείς σε όμοργη γοργόνα και στην συνεχεια σε μια δυναμικη γυναικα για να μπορεις να ελπίζεις.Καλή χρονιά

Σάντυ είπε...

Είναι αδύνατο να μεταλαχθώ απο ένα μικρό άσχημο ψάρι σε μιά όμορφη γοργόνα. Όσο για τη "δυναμική γυναίκα" δεν το συζητάω καθόλου. Είναι δύσκολο να είσαι ΔΤΝΑΤΟΣ και ακόμα πιο δύσκολο να δείχνεις δυνατός!!!! Αν και θέλω να κάνω αλλαγές στη ζωή μου, δεν ξέρω αν μπορώ.ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ