Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Τόσα γράμματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πάριος

Τόσα γράμματα σου έγραψα χαράματα
μα κανένα δεν σου έστειλα ως τώρα
γιατί θέλω να σε βλέπω πια κατάματα
να σου λέω ό,τι νιώθω αυτήν την ώρα.

Καιρός να κάνω κάτι πια σωστό
να στείλω ένα γράμμα και σε μένα
να πω στον εαυτό μου σ' αγαπώ
μα ξέχασα οδό και αριθμό
και μένει στο συρτάρι μου κι αυτό.

Τόσα γράμματα σου έγραψα χαράματα
μα το τραύμα της αγάπης μου δεν κλείνει
γιατί δεν πιστεύω τώρα πια σε θαύματα
ό,τι ήτανε να γίνει έχει γίνει.

7 σχόλια:

Artistz είπε...

καταρχην θα ηθελα να ξερεις ενα πραγμα:ολα αυτα που σου λεω-ολα αυτά που θα σου πω τα λεω γιατι τα νιώθω και οχι γιατι θελω να στα πω για τη πιθανοτητα να σε κανω να νιώσεις εστω και λιγο καλυτερα..
αυτο που δεν θέλω να μου κάνουν δε θέλω να το κάνω εγω..
λοιπον..
καταρχην εισαι 23 χρονων..εισαι σε μια ηλικια οπου τα ονειρα σου θέλεις να αρχίζουν να παίρνουν μορφή...το γεγονος οτι δεν πιστευεις στις τεράστιες δυνατοτητες σου εχει να κανει με πολλους λογους...αυτους τους λογους λοιπον βγάλτους για λιγο απο το κεφαλι σου..δωσε στον ευατο σου την ευκαιρια ν ασκεφτεί σωστα...εστω και για λιγο..για αρχη δεν ειναι κακο..ισα ισα..θα καταλαβεις πως ολη αυτή η εκρηξη συναισθηματων που σε εχουν κατακλυσει, εχουν απαντηση..
εσυ στην φαση που εισαι τώρα αν εχω καταλαβει καλα(..το ιδιο ακριβως εχω και εγω στο μυαλο μου αν ειναι αυτο..)θες να δεις άμεσα αποτελεσματα..απο το οτιδηποτε ειναι αυτο..απο τους φιλους σου,απο τη σχεση σου αν εχεις-απο το οικογενοιακο σου περιβαλλον-απο το οτιδηποτε σε περικλυζει..ξέρεις γιατι ειναι κακό?οχι οτι περιμενεις αποτελεσματα(..αυτο ειναι η ουσια κιολας..)αλλα οτι εχεις βάλει τον ευατο σου κάτω και τον χτυπάς αλυπητα με πολλές απαιτησεις(.και καλα κανεις και εχεις απαιτησεις.),του εχεις δημιουργησει ενα συνδρομο κατωτεροτητας για το γεγονος οτι δε μπορει να κάνει πραγματα και να αποδωσει στις απαιτησεις της κοινωνιας..λαθος!τεραστιο λαθος!μην βάζεις τον ευατο σου σε δυσκολη θέση..εισαι μια κουκλα 23 χρονών..εχεις μπροστα σου ενα δρομο..και ξέρεις τι κάνεις?αντι να εισαι ορθια και να αντιμετωπιζεις το δρομο εχεις σκυψει,εχεις κλεισει τα ματια και πας..
1ον:..εχεις καταφερει ενα πολυ σημαντικο πραγμα..ξέρεις τι?εχεις αυτογνωσια των προβληματων σου,εχεις εντοπισει το προβλημα.
2ον:..εχεις ονειρα και αν κρινω αποτις αναρτησεις που διαβασα εισαι κοπελα με καταπληκτικο τρόπο σκεψης σε οτι εχει να κανει με τη ζωη σου..γραφεις στιχους..εχεις συναισθημα μεσα στη καρδια σου το οποιο το συναντας σε λιγους ανθρωπους..
ολοι αυτοι οι ανθρωποι που εσυ πιστευεις οτι μπορουν να ανταπεξελθουν στις δυσκολιες της κοινωνιας για μενα δεν εχουν να μου πουν τιποτα..γιατι πολυ απλα συμβιβαστηκαν σε εν ακοσμο γεματο ψέμα-γεματο μισος-γεματο πουστια-γεματο γλυψιμο-ενα κοσμο απανθρωπο,με καταπατηση ανθρωπινων δικαιωματων..βρες ενα ενα αυτους και προσπαθησε να βρεις και να αγγιξεις το συναισθημα τους..λιγοι κουκλα..πολυ λιγοι..ολων τουε τους εχει κυριεσει η αναγκη των ευκολων επιτυχιων-της αποκτησης χρηματος-της μονιμης επιβεβαιωσης..εσυ μπροστα σε ολα αυτα αντιπαραθετεις τη καρδια σου-τη ψυχη σου-και την δυναμη που εχεις να διεκδικησεις πραγματα..
''ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ''
θα ηθελα πολυ αν και αυτος ο χωρος εδω μεσα δεν θα μου αρεσε να ανοιξουμε τετοια συζητηση να μου πεις τι ειναι αυτο που σε απασχολει..να μου πεις τι ειναι αυτο που θες..
Για αρχη θα σου πω ενα πραγμα..
Δωσε νοημα στη μοναξια σου..εχεις πολλα να κερδισεις..απο το πιο απλο που κανεις μεχρι και το πιο δυσκολο καντο με τρέλα..χωρις ν ασε νοιαζει τι λενε και τι αρεσει στους αλλους ν αβλέπουν..
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ..ΟΥΤΕ Ο ΔΙΠΛΑΝΟΣ..ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ..ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ..ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΤΡΕΛΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΕΤΣΙ..ΔΩΣΤΟΥΣ ΝΟΗΜΑ..
ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ..ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ..
ΔΥΝΑΜΗ ΚΟΥΚΛΑ..ΚΑΙ ΠΟΥΛΑ ΤΡΕΛΑ..ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΣΟΥ..ΞΕΚΙΝΑ!!!

Σάντυ είπε...

Ουάου, απίστευτα λόγια. Σε τι να σου πρωτοαπαντήσω? Θέλω να σου πω πως δεν έχω βάλει τον εαυτό μου κάτω και τον χτυπάω αλύπητα , ούτε του έχω δημιουργήσει αίσθημα κατωτερότητας.....απλά είναι η αλήθεια. Κοιτάζομαι στο καθρέφτη και βλέπω αν είμαι όμορφη η όχι, δεν είμαι! Σκέφτομαι όλες τις φορές που προσπάθησα για κάποιο στόχο που είχα βάλει και το μόνο που θυμάμαι είναι αποτυχίες....! Όπου και αν περνώ μου λένε πως είμαι απαισιόδοξη, ανασφαλής, ηττοπαθής μα και πολυ φοβισμένη. Δεν είμαι τίποτα απο όλα αυτά. Ξέρεις τι είμαι? Ρεαλίστρια..... Δεν θέλω να κοροιδεύω τους ανθρώπους γύρω μου αλλά ούτε και τον εαυτό μου! Αυτά που σκέφτομαι αυτή τη περίοδο είναι πολλά.... και μου φαίνονται όλα ένα μεγάλο βουνό που δεν μπορώ να ανέβω. Πήρα μια σημαντική απόφαση όμως.... δεν πρόκειται να ξανα πω σε κανένα τίποτα....ούτε πρόβλημα, ούτε άγχος, ούτε σκέψεις.....δεν μας φταίνε οι γύρω μας σε τίποτα, δεν πρέπει να κουβαλάνε και τα δικά μας βάρη.....,θα λέω σε όλους οτι είμαι καλά....και ας μην είμαι στη πραγματικότητα....!!!!! Πρέπει να κάνω τους ανθρώπους που είναι γύρω μου ευτυχισμένους αφού δεν μπορώ να κάνω τον εαυτό μου. Επίσης υπάρχουν πολύ καλύτεροι άνθρωποι απο εμένα ....όσο για τους στίχους που γράφω.... είναι μέσα απο τη καρδιά μου αλλά είναι χαζομάρες της στιγμής, τίποτα παραπάνω!!!! Βλακείες λέω πάλι ε??? Ειμαι ξανθιά οπότε έχω μια δικαιολογια!!!!

Artistz είπε...

..to e-mail μου ειναι αυτο(antonis.tsakalis@gmail.com)..εαν θες στειλε μου το e-mail σου να σου απαντησω εκει...εδω δεν σου απανταω..ακου ενα τραγουδακι που θα σου στειλω..
http://www.youtube.com/watch?v=CFhEYHKTyvA
..και χαλαρωσε λιγο..εστω οταν ακους μουσικη..χαλαρωσε και απολαυσε τη στιγμη..
αφιερωμενο εξαιρετικα το κομματι..
bye...

Σάντυ είπε...

γιατί δεν μου απαντάς εδώ???? Εξάλλου εγώ και εδώ κάνω κατάθεση ψυχής, οπότε δεν θα σου πω κάτι διαφορετικό αν σου στείλω στο mail σου.... ! Σε ευχαριστώ για την αφιέρωση!!!!!!!!!!!!!!

Artistz είπε...

..ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΙΑ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ..ΑΠΛΑ ΑΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΟΤ E-MAIL ΤΟ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΥΧΟΝ ΣΕ ΕΦΕΡΝΑ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ..ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ..ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ..ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.

Σάντυ είπε...

οκ! θα περιμένω λοιπόν την άποψη σου!!!!! φιλιαααααα

alitaki είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.