Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008

ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ!!!


Παραμονή πρωτοχρονιάς....όλοι τρέχουν να μαζέψουν το σπίτι, να φτιάξουν φαγητά, βασιλόπιτες, να βρουν ρούχα που θα φορέσουν για το ρεβεγιόν. Τίποτα από όλα αυτά δεν με συγκινεί τελικά....! Είμαι στη δουλειά και σκέφτομαι πως θα ήθελα να είμαι πολύ μακριά από εδώ. Σε άλλη περιοχή, πόλη, χώρα και πλανήτη ίσως. Δεν ξέρω τι έχω πάθει....και έχω τάσεις φυγής , σκέψεις συνέχεια στο μυαλό μου, άγχος επιλογών και καταστάσεων! ΦΟΒΑΜΑΙ ....και μάλλον δεν πρέπει να σκέφτομαι πολύ γιατί μου κάνει κακό. Είναι καλύτερα να είσαι ένα μικρό, χαζό, ανόητο....χωρίς άγχη και πολλές μα πάρα πολλές σκέψεις, για να μην κουράζεις ούτε τον εαυτό σου αλλά ούτε και τους γύρω σου. Αφήνω όμως τις ηλίθιες σκέψεις μου, για να ευχηθώ : Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία, ευτυχία και πολλές πολλές χαρές. φιλιααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια: