Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

Έρχονται Χριστούγεννα...


Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και είμαι ευτυχισμένη. Λατρεύω τα Χριστούγεννα. Μου αρέσουν τα λαμπάκια που αναβοσβήνουν πάνω στο χριστουγεννιάτικο δέντρο, τα δώρα, ο άγιος Βασίλης(θα πιστεύω σε αυτόν όσα χρόνια και αν περάσουν...), οι απίστευτες μυρωδιές στο σπίτι από τη βασιλόπιτα, τα γλυκά, τα φρεσκοψημένα μπισκότα σε σχήμα χριστουγεννιάτικου δέντρου ή χιονάνθρωπου. Από παιδί που ήμουν τα Χριστούγεννα ήταν για μένα κάτι εξαιρετικό. Αν και μεγάλη πλέον μήπως να στείλω και εγώ γράμμα στον Άγιο Βασίλη?(χι χι!!). Αν του έστελνα θα έγραφα τα εξής:


Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη ήμουν καλό παιδί φέτος. Δεν έκανα άσχημα πράγματα και δεν στεναχώρησα πολύ τους γονείς μου. Για αυτό θα ήθελα να σου ζητήσω να μου φέρεις αν μπορείς...πίσω τον άνθρωπο που θέλω και μου λείπει πολύ. Ξέρω βέβαια πως εκείνος δεν με θέλει και δεν με σκέφτεται αλλά είναι το μόνο δώρο που θέλω. Δεν σου ζητώ τίποτα υλικό.... Αν μπορείς σε παρακαλώ να μου τον φέρεις. Δεν χρειάζεται να τον τυλίξεις σαν δώρο, ούτε να του βάλεις καμιά φανταχτερή κορδέλα(χα χα!!!)....εγώ θέλω μόνο αυτόν!!!! Σε φιλώ γλυκά Άγιε μου Βασίλη και ελπίζω να μη με απογοητεύσεις. Με αγάπη το κοντό, χοντρό, άσχημο, χαζό κοριτσάκι, Σάντυ!


Υ.Γ .... τελικά είμαι ότι να ναι!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: